دوره 31، شماره 322 - ( 12-1399 )                   جلد 31 شماره 322 صفحات 24-19 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (479 مشاهده)
مارک شفر از نویسندگان معروف آمریکایی و از دانشجویان مطرح پیتر دراکر در آمریکاست. کتاب شورش بازاریابی او در ماه گذشته ترجمه و در اختیار علاقمندان قرار گرفت و مقاله آن در شماره 321 نشریه تدبیر چاپ شد. مارک در ژانویه 2021 یکی دیگر از کتب خود به نام مزیت هم‌افزایی را به چاپ رساند. او در این کتاب به تجربیات کارآفرینان برتر جهان اشاره داشته و مسیر کسب موفقیت از خلق ایده تا محصول را در قالب مثال‌های واقعی در دنیای کسب‌وکار به خوبی تشریح می‌نماید. منظور از مزیت هم‌افزایی بیشتر خواستن، رشد ایده در ذهن انسان و کنجکاوی مفهومی در به ثمر نشستن یک بصیرت است. به عبارت دیگر این بیشتر خواستن در سایه کنجکاوی بی‌پایان و توانایی دیدن الگوهای مؤفق در محیط کسب‌وکار شکل گرفته و ایده‌های جدید به منصه ظهور می‌رسند. این ایده‌ها تبدیل به نیروی محرکه درونی شده که مسیر موفقیت را پیش روی انسان نوآور و خلاق قرار می‌دهند. این مقاله برای آشنایی با بخش‌هایی از مطالب کتاب ارائه شده است.
متن کامل [PDF 204 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1400/3/2 | پذیرش: 1399/12/10 | انتشار: 1399/12/10

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.