دوره 32، شماره 323 - ( 5-1400 )                   جلد 32 شماره 323 صفحات 19-17 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (671 مشاهده)
... وقتی درباره آموزش مدیران و پرورش رهبران سازمانی حرف می‌زنیم یکی از اولین سؤالاتی که به ذهن متبادر می‌شود این است که آیا مدیریت اصلاً آموختنی و یادگرفتنی است و اگر چنین است آن را چگونه می‌توان یاد گرفت؟ یکی دیگر از سؤالات مهم در این زمینه آن است که چرا آموزش‌های مدیریت آنقدر که انتظار داریم اثربخش نیست و به نتایج مشهود در رفتار و عملکرد مدیران منجر و منتج نمی‌شود؟
در این مقاله نخست به پاسخ اولین سئوال می‌پردازم و سپس ایده‌هایی را مطرح و توصیه می‌کنم که به نظر می‌رسد می‌تواند به افزایش اثربخشی دوره‌ها و برنامه‌های آموزش مدیران کمک کند.
متن کامل [PDF 115 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: استراتژی و تحول
دریافت: 1400/9/22 | پذیرش: 1400/5/10 | انتشار: 1400/5/10

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.