دوره 22، شماره 236 - ( 10-1390 )                   جلد 22 شماره 236 صفحات 79-75 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

سلیمیان حسین. استراتژی یکپارچگی عمودی چیست؟. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1390; 22 (236) :75-79

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-73-fa.html


، Salimian135132@yahoo.com
چکیده:   (8405 مشاهده)
دربخش قبل این ترجمه، مفاهیم زنجیره ارزش و یکپارچگی وعدم یکپارچگی عمودی وهمچنین انواع آنها مطرح شد وعوامل موثر بر تصمیمات یکپارچگی عمودی ذکر گردید. دراین بخش فرآیندی برای اتخاذ تصمیم یکپارچگی و یا عدم یکپارچگی عمودی تشریح و پیشنهاد شده است.
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1391/2/26 | پذیرش: 1393/6/17 | انتشار: 1393/6/17

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb