دوره 22، شماره 236 - ( 10-1390 )                   جلد 22 شماره 236 صفحات 95-94 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

خالدی سروش. آداب ارسال خبرنامه الکترونیک برای مشتریان. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1390; 22 (236) :94-95

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-78-fa.html


، soroosh.khaledi@gmail.com
چکیده:   (5374 مشاهده)
رایان نامه یا همان ایمیل، یکی از ابزارهای قدرتمند و در عین حال رایگان در مباحث بازاریابی الکترونیک است که چنانچه به درستی از آن استفاده شود می تواند اثربخشی خوبی را به همراه داشته باشد. گستردگی استفاده، ظرافتهای ویژه و بسیار مهم، و جوانب گوناگون ارسال ایمیل با مقاصد تجاری، آنرا به شاخه ای قوی از بازاریابی الکترونیک تبدیل نموده است. رواج استفاده از ایمیل تا آنجایی پیش رفته است که در بسیار ی از موارد، آنرا «ایمیل مارکتینگ » می نامند. مبحثی که در ادامه می خوانید مروری گذرا است بر یکی از موارد استفاده از ایمیل که اغلب به عنوان «خبرنامه » از آن یاد می شود.
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1391/2/26 | پذیرش: 1393/6/17 | انتشار: 1393/6/17

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb