، soroosh.khaledi@gmail.com
چکیده: (5374 مشاهده)
رایان نامه یا همان ایمیل، یکی از ابزارهای قدرتمند و در عین حال
رایگان در مباحث بازاریابی الکترونیک است که چنانچه به درستی از
آن استفاده شود می تواند اثربخشی خوبی را به همراه داشته باشد.
گستردگی استفاده، ظرافتهای ویژه و بسیار مهم، و جوانب گوناگون
ارسال ایمیل با مقاصد تجاری، آنرا به شاخه ای قوی از بازاریابی
الکترونیک تبدیل نموده است. رواج استفاده از ایمیل تا آنجایی پیش
رفته است که در بسیار ی از موارد، آنرا «ایمیل مارکتینگ » می نامند.
مبحثی که در ادامه می خوانید مروری گذرا است بر یکی از موارد
استفاده از ایمیل که اغلب به عنوان «خبرنامه » از آن یاد می شود.
دریافت متن کامل
نوع مطالعه:
كاربردي |
موضوع مقاله:
مديريت بازاريابي و فروش دریافت: 1391/2/26 | پذیرش: 1393/6/17 | انتشار: 1393/6/17