@ARTICLE{, author = {}, title = {}, volume = {26}, number = {279}, abstract ={ریسکها و مخاطرات خوشنامی نه تنها دیگر به عنوان ریسکهای نوظهور محسوب نمیشوند، بلکه بیش از یک دهه است که روی رادار مدیریت ریسک قرار گرفته اند. طی سالهای اخیر، حوادثی رخ داده است که شهرت و خوشنامی شرکتهای مختلف، حتی مشهورترین آ نها را به مخاطره انداخته است. شرکت بیپی 2 با فاجعه نشت نفت در خلیج مکزیک مواجه شد و شرکت تویوتا با فراخوان محصولاتش، دریافت که تأثیرات شبکه های اجتماعی و اینترنتی میتواند به شدت مخرب باشد. هرچند که این اتفاقات نوعی مصیبت برای روابط عمومی تلقی میشود، ولی اگر علل بروز این حوادث ریشه یابی شود، عوامل ایجادکننده آنها، نه فقط در شیوه ارتباطات بلکه در خطاهای عملیات، حکمرانی و سایر ابعاد سازمانی نیز به وضوح قابل مشاهده است. وارن بافت، رئیس هیئت مدیره و مدیر اجرایی شرکت برکشایر هاتاوی 3 در ارتباط با خوشنامی جمله معروفی دارد: برای کسب خوشنامی بیست سال زمان لازم است، ولی برای از بین بردن آن، پنج دقیقه کافی است... }, URL = {http://tadbir.imi.ir/article-1-2976-fa.html}, eprint = {http://tadbir.imi.ir/article-1-2976-fa.pdf}, journal = {TADBIR, A MONTHLY MAGAZINE ON MANAGEMENT}, doi = {}, year = {2015} }