TI - PT - JOURNAL ARTICLE TA - Tadbir JN - Tadbir VO - 26 VI - 281 IP - 281 4099 - http://tadbir.imi.ir/article-1-3101-fa.html 4100 - http://tadbir.imi.ir/article-1-3101-fa.pdf SO - Tadbir 281 AB  - پیچیدگیهای فراوانی که در ده ههای اخیر در دنیای پیرامون وجود دارد، آماده سازی افراد برای ورود به جامعه نیاز به آموزشهایی با کیفیت فراتر از آموزشهای تئوری را دارد. آموزشهایی که علاوه بر آموزه های علمی دربردارنده آموزشهایی در باب اخلاق حرف های نیز به هنرجو بدهد. استفاده از شبیه سازیهای کامپیوتری برای بهبود در محیطهای کاری، مربیان بسیاری را در حوزه های مطالعه و پژوهش علاقه مند کرده است. همچنان که کاربرد نرم افزارها پیچیده تر میشود، مربیان فرصتهای بیشتری برای مطالعه دارند که سبب واقع گرایانه تر نمودن افراد میشود تا آنچه در آموزش یاد گرفته اند را به کار ببرند. هدف فناوریهای آموزشی تسهیل یادگیری و بهبود عملکرد است. شبیه سازیهای آموزشی میتوانند به عنوان تکنیکی کارآمد موجب تحقق این هدف شوند. بدین لحاظ کاربرد شبیه سازی رو به افزایش بوده و یکی از مهمترین کاربردهای آن در زمینه آموزش و یادگیری بوده است. نرم افزارهای شبیه ساز کامپیوتری میتوانند راه را برای تفکر عمیقتر در مسائلی که مدیران در محیط اجتماعی خود با آ نها سروکار دارند، هموار کنند و آنها را قادر سازند تا صحیح ترین تصمیمات را در موارد مختلف اتخاذ نمایند. در این مقاله سعی شده است نخست با بررسی موضوع و سپس معرفی یک نرم افزار مناسب، نحوه به کارگیری، اجرا و مشاهده نتایج بیان شده و کاربرد آن در ارائه بازخورد مناسب در جهت توانمند نمودن مدیران بیان شود. CP - IRAN IN - LG - eng PB - Tadbir PG - 52 PT - Applicable YR - 2016