TY - JOUR T1 - TT - گفتگو: معاون فنی دفتر نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت: تعالی باید مطالبه عمومی مردم باشد JF - Tadbir JO - Tadbir VL - 27 IS - 291 UR - http://tadbir.imi.ir/article-1-3515-fa.html Y1 - 2017 SP - 9 EP - 13 N2 - وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را از حیث حساسیت مأموریت و تعدد ذی نفعان، می توان یکی از مهم ترین سازمان های حاکمیتی کشور دانست. از این رو، موضوع تعالی در چنین مجموعه ای اهمیتی مضاعف می یابد، زیرا محصول این تعالی، به طور مستقیم یا غیرمستقیم، در زندگی همه ایرانیان تأثیر خواهد گذاشت. یکی از برنامه های تعالی در این وزارتخانه، طرح اعتباربخشی بیمارستان های کشور است که نخستین دوره آن از سال 1390 آغاز شد و اکنون در دوره سوم، با انجام اصلاحاتی در اجزای سه گانه اعتباربخش، به مسیر خود ادامه می دهد. «نادر عسگری »، معاون فنی دفتر نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و رئیس اداره اعتباربخشی این وزارتخانه، در گفت وگو با تدبیر، از اهمیت اعتباربخشی به عنوان یک حرکت متعالی در وزارت بهداشت می گوید و اینکه این طرح چه تاریخچه ای داشته، اکنون چگونه در حال اجراست و چه افقی برای آن متصور است M3 ER -