TY - JOUR T1 - TT - گزارش/ پورپزشک از رؤیا تا واقعیت می‌گوید: چرا بامیلو شکست خورد؟ JF - Tadbir JO - Tadbir VL - 30 IS - 318 UR - http://tadbir.imi.ir/article-1-4158-fa.html Y1 - 2020 SP - 32 EP - 35 N2 - در شماره پیشین مجله تدبیر، سخنرانی های چهلمین همایش MITM، از بازارهای واقعی تا بازارهای مجازی به چاپ رسید. در ادامه، گزیده ای از پنل گفتگوی آرش برهمند، مسئول پنل با پشوتن پورپزشک، مدیرعامل اسبق بامیلو را می‌خوانید. پشوتن پورپزشک هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل اسبق بامیلو است که از سال 1393حدود پنج سال در بامیلو بوده و تجربیات موفقی را در بامیلو کسب کرده است. همچنین در سال 1392 از نفرات اصلی و اولیه تیم مؤسس گروه اینترنتی ایران (IIG) بوده و هم‌اکنون بنیانگذار و مدیرعامل استارتاپ پادرو می‌باشد. وی جز معدود مدیرهای اکوسیستم است که از شکست هاش بیش از موفقیت‌هاش می‌گوید. بامیلو یکی از فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی و از شرکت­های فعال در پرتفولیو گروه اینترنتی ایران بوده است. گروه اینترنتی ایران مجموعه­ای فعال در اکوسیستم کسب‌وکار آنلاین ایران است که کسب‌و‌کارهایی از قبیل اسنپ، اسنپ فود، اسنپ تریپ، اسنپ مارکت، اسنپ روم و بامیلو در سبد سرمایه­گذاری آن می­باشد. این مجموعه را با نام "گروه اسنپ" نیز می شناسند. بامیلو در یک بازه زمانی خیلی از مفاهیم رو در بازار آنلاین ایران را عوض کرده است، اما بالاخره در سال 1397 به کار خودش پایان داد. در این گفتگو پورپزشک از تجربیات خود در اکوسیستم استارتاپی ایران و همچنین اتفاقات به وقوع پیوسته در بامیلو می‌گوید و دلایل شکست بامیلو مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. M3 ER -