%0 Journal Article %T %J TADBIR, A MONTHLY MAGAZINE ON MANAGEMENT %V 23 %N 244 %U http://tadbir.imi.ir/article-1-1202-fa.html %R %D 2012 %K %X در این مقاله که در راستای تبیین عوامل موثر بر موفقیت مدیران بازاریابی در شرایط تنوع فرهنگی تدوین شده است ، به بررسی مقوله هوش فرهنگی که اخیراً توسط برخی از صاحبنظران حوزه کسب و کار به عنوان راز و رمز موفقیت مدیران بازاریابی در شرایط تنوع فرهنگی ارائه گردیده ، می پردازد. در ادامه خلاقیت و رابطه بین هوش و خلاقیت مطرح شده و رابطه هوش فرهنگی و خلاقیت نیز مورد کنکاش قرار گرفته و حوزه های کاربرد هوش فرهنگی و وضعیت های فراروی مدیران بازاریابی در شرایط تنوع فرهنگی هم به دقت مورد پردازش قرار گرفته اند.دریافت متن کامل %> http://tadbir.imi.ir/article-1-1202-fa. %P 24-30 %& 24 %! %9 Applicable %L A-10-27-167 %+ %G eng %@ ISSN-7199.1022 %[ 2012