TY - JOUR T1 - TT - کسب‌و‌کارهای کوچک: 10 سـؤال که بــاید در زمــان قیمت‌گذاری محصولتان از خود بپرسید JF - Tadbir JO - Tadbir VL - 24 IS - 254 UR - http://tadbir.imi.ir/article-1-1343-fa.html Y1 - 2013 SP - 61 EP - 62 N2 - داشتن محصولات و خدمات عالی به خودی خود تضمین‌کننده‌‌ موفقیت نیست؛ بلکه لازم است آن‌ها را به درستی قیمت‌گذاری کنید. این امر نیازمند داشتن شناخت مناسب از مشتریان‌ و دانستن این نکته است ‌که آن‌ها برای چه چیزی حاضر به پرداخت پول هستند. در عین حال لازم است از قیمت‌های رقبایتان نیز مطلع باشید. هم‌چنین باید بخش‌‌های بازار، بسته‌بندی محصولات و هم‌چنین مزایای ملموس و غیر ملموس چیزی را که می‌فروشید، در نظر بگیرید. در این مقاله 10 سؤال بسیار مهم که لازم است پیش از چسباندن برچسب قیمت روی کالایتان از خودتان بپرسید، ارائه می شود. این سؤال‌ها عبارت‌اند از: مشتریان حاضرند برای محصول من چقدر پول پرداخت کنند؟دریافت متن کامل M3 ER -