TADBIR, A MONTHLY MAGAZINE ON MANAGEMENT
ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر
3
Literature & Humanities
http://tadbir.imi.ir
1
admin
ISSN-7199.1022
10
8
7
14
8888
13
fa
jalali
1392
2
1
gregorian
2013
5
1
23
251
online
1
fulltext
fa
اندازه گیری ارزش بازاریابی
مديريت بازاريابي و فروش
marketing management
كاربردي
Applicable
با توجه به رشد پیچیدگی صحنه کار و اقتصاد، فشار بدون وقفه مالی بر شرکتها و محیط چالش برانگیز اقتصادی، مدیران بازاریابی میکوشند تا از ابزارهای جدید رسانه ای استفاده مطلوب به عمل آورند و میزان اثرگذاری این ابزارها را با استفاده از روشها و ابزارهای تحلیل داده اندازه گیری کنند. البته اکثر این مدیران پیشرفتهایی کردهاند. اما 5 پرسش اساسی وجود دارد که اینان میباید نسبت به آنها پاسخگو باشند. این پرسشها که در مقاله حاضر مطرح میشوند در راستای افزایش اثربخشی سرمایهگذاریهای بازاریابی حرکت میکنند. مدیران بازاریابی ناچارند بر مسائل ملحوظ در این پرسشها مسلط باشند و همنوایی مدیران ارشد در این زمینه را نیز حاصل کنند. این امر به مراتب مهم تر از به خرج دادن وسواس در مورد دقت و صحت ابزارهای اندازهگیری است.<br><b><font size="7"><span style="background-color: rgb(0, 204, 255)"><font color="#990000"><a href="http://www.scimi.ir/book_treasure.php?mod=viewbook&book_id=161&slc_lang=fa&sid=1">دریافت متن کامل</a></font></span></font></b><br>
54
56
http://tadbir.imi.ir/browse.php?a_code=A-10-27-105&slc_lang=fa&sid=1
کاملیا
احتشامی اکبری
10031947532846004173
10031947532846004173
Yes
سازمان مدیریت صنعتی