TADBIR, A MONTHLY MAGAZINE ON MANAGEMENT
ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر
3
Literature & Humanities
http://tadbir.imi.ir
1
admin
ISSN-7199.1022
10
8
7
14
8888
13
fa
jalali
1390
6
1
gregorian
2011
9
1
22
232
online
1
fulltext
fa
برون سپاری فرایند تجارت
مديريت بازاريابي و فروش
marketing management
كاربردي
Applicable
در محیط تجاری امروزی برون سپاری به امری بدیهی و رایج تبدیل شده است. علاوه بر سازمانهای خصوصی، سازمانهای دولتی نیز در این زمینه تلاش چشمگیری به نمایش گذاشته اند. به دلیل انباشت اطلاعاتی در این زمینه، مدیرای که برای اولین بار با فرصتهای برون سپاری مواجه می شوند نمی توانند به راحتی اطلاعاتی مفید و راهگشا در این زمینه بدست آورند. مقاله حاضر با مطالعه هدفمند ادبیات برون سپاری در زمینه مدلها، عوامل موثر در تصمیمات، استراتژیها، مزایا و مشکلات آن، از انباشت اطلاعاتی در این زمینه بهره می گیرد و اطلاعاتی ساختارمند و کاربردی ارائه می کند؛ که می تواند مدیران را در تصمیمات برون سپاری و انتخاب استراتژی مناسب برای فعالیتها و اقدامات مربوط در سازمان یاری کند. بنابراین، متدولوژی تحقیق بر مرور ادبیات مبتنی است که بیشتر آنها اخیرا به رشته تحریر درامده است.<br><b><font size="7"><span style="background-color: rgb(0, 204, 255)"><font color="#993300"><a href="http://www.scimi.ir/book_treasure.php?mod=viewbook&book_id=137&slc_lang=fa&sid=1">دریافت متن کامل</a></font></span></font></b><br>
برون سپاری, فرایند, انباشت اطلاعات, استراتژی, منبع یابی, تصمیم گیری
33
41
http://tadbir.imi.ir/browse.php?a_code=A-10-27-87&slc_lang=fa&sid=1
یاسر
جباری سلوکلو
10031947532846004137
10031947532846004137
Yes
علی اصغر
نوریزاده
10031947532846004138
10031947532846004138
No