TADBIR, A MONTHLY MAGAZINE ON MANAGEMENT
ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر
3
Literature & Humanities
http://tadbir.imi.ir
1
admin
ISSN-7199.1022
10
8
7
14
8888
13
fa
jalali
1393
6
1
gregorian
2014
9
1
25
264
online
1
fulltext
fa
کسبوکار: تجربه مشتری: مزیت رقابتی شرکتها
مدیریت اطلاعات
information management
كاربردي
Applicable
معمولا عامل اصلی خرید برای انسانها رفع یک نیاز است؛ نیازی که باید به شکلی توسط یک عامل بیرونی به آن پاسخ داده شود. به این ترتیب، افراد برای رفع این نیاز بهدنبال راه تحقق آن میگردند و آن را در قالب یک محصول یا خدمت کشف میکنند. عامل بعدی، کسب اطلاعاتی درباره آن محصول یا خدمت است: .....<br><font size="4"><b><font color="#990000"><span style="background-color: rgb(0, 204, 255)"><a href="http://www.scimi.ir/book_treasure.php?mod=viewbook&book_id=223&slc_lang=fa&sid=1">دریافت متن کامل</a></span></font></b></font><br>
مدیریت دانش, مزیت رقابتی, تجربهنگاری, تجربه مشتری
51
52
http://tadbir.imi.ir/browse.php?a_code=A-10-1-28&slc_lang=fa&sid=1
علی
نعمتی شهاب
10031947532846004260
10031947532846004260
Yes