TADBIR, A MONTHLY MAGAZINE ON MANAGEMENT
ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر
3
Literature & Humanities
http://tadbir.imi.ir
1
admin
ISSN-7199.1022
10
8
7
14
8888
13
fa
jalali
1400
6
1
gregorian
2021
9
1
32
324
online
1
fulltext
other
جایگاه همآفرینی ارزش مشتری در بازاریابی
مديريت بازاريابي و فروش
marketing management
كاربردي
Applicable
<div style="text-align: justify;"><span style="font-size:12px;"><span style="font-family:Tahoma;"><span style="color:black;">با</span> <span style="color:black;">افزایش</span> <span style="color:black;">رقابت</span> <span style="color:black;">کسبوکارها،</span> <span style="color:black;">شیوههای</span> <span style="color:black;">مدیریت مشتری نیز</span> <span style="color:black;">متحول</span> <span style="color:black;">شده و برای ارائه خدمات با ارزش بیشتر بر مشارکت و تعامل مشتریان تمرکز نموده است. خلق ارزش از جمله مقولات و مفاهیم با اهمیت در مدیریت بازاریابی است و اندیشمندان مدیریتی با تاکید بر مشارکت و تعامل بیشتر مشتریان بر همآفرینی ارزش مشتری تاکید دارند. همآفرینی ارزش، شکل جدیدی از استراتژی کسبوکار است که بر ایجاد و تشخیص مستمر ارزشهای مشترک سازمانها و مشتریان تأکید دارد و حاصل تعامل مؤثر میان آنها است. بررسیها نشان میدهد، مطالعه همآفرینی ارزش برای نوآوری شرکتها در علوم بازاریابی و توسعه اقتصادی کشورها هنوز یک محور مغفول مانده و کمتر بررسی شده است. این مقاله مفاهیم مرتبط، نظریهها، نقش و اهمیت همآفرینی ارزش مشتری را تشریح میکند تا پنجرهای جدید برای مدیران به سوی مشتریان بگشاید.</span></span></span></div>
69
76
http://tadbir.imi.ir/browse.php?a_code=A-10-1-731&slc_lang=other&sid=1