:: دوره 23، شماره 244 - ( 6-1391 ) ::
جلد 23 شماره 244 صفحات 24-30 برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی تأثیر هوش فرهنگی در موفقیت مدیران بازاریابی
سعید میر
چکیده:   (5706 مشاهده)
در این مقاله که در راستای تبیین عوامل موثر بر موفقیت مدیران بازاریابی در شرایط تنوع فرهنگی تدوین شده است ، به بررسی مقوله هوش فرهنگی که اخیراً توسط برخی از صاحبنظران حوزه کسب و کار به عنوان راز و رمز موفقیت مدیران بازاریابی در شرایط تنوع فرهنگی ارائه گردیده ، می پردازد.
در ادامه خلاقیت و رابطه بین هوش و خلاقیت مطرح شده و رابطه هوش فرهنگی و خلاقیت نیز مورد کنکاش قرار گرفته و حوزه های کاربرد هوش فرهنگی و وضعیت های فراروی مدیران بازاریابی در شرایط تنوع فرهنگی هم به دقت مورد پردازش قرار گرفته اند.
دریافت متن کامل
واژه‌های کلیدی: هوش فرهنگی، خلاقیت، تنوع فرهنگی، حوزه فرهنگ و حوزه کسب و کار
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: ۱۳۹۲/۵/۱۳ | پذیرش: ۱۳۹۳/۶/۱۷ | انتشار: ۱۳۹۳/۶/۱۷
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA code


XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:


میر سعید. بررسی تأثیر هوش فرهنگی در موفقیت مدیران بازاریابی. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1391; 23 (244) :24-30

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-1202-fa.html



دوره 23، شماره 244 - ( 6-1391 ) برگشت به فهرست نسخه ها