دوره 23، شماره 244 - ( 6-1391 )                   جلد 23 شماره 244 صفحات 50-44 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

قلی زاده شور گلی توحید، خورشیدی دکتر غلام حسین. افزایش فروش از طریق قیمت‌های مرجع. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1391; 23 (244) :44-50

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-1206-fa.html


، gholizadeh.tohid@ama.com
چکیده:   (4793 مشاهده)
در اقتصاد بحران زده و بازار رقابتی امروز افزایش فروش بزرگ‌ترین چالش دست‌اندرکاران فعال در زمینه کسب و کار می‌باشد. در این تحقیق کوشیده شده است با مطالعه جامع ادبیات موجود در زمینه ترفیع‌های قیمتی پیشنهادهایی کاربردی جهت استفاده هر چه بهتر از قیمت‌های مرجع برای افزایش فروش ارائه گردد. نتایج مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که با تعیین مناسب قیمت مرجع بیرونی در ترفیع‌های قیمتی می‌توان تمایل مصرف کنندگان برای خرید را افزایش داد.
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1392/5/13 | پذیرش: 1393/6/17 | انتشار: 1393/6/17

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb