، gholizadeh.tohid@ama.com
چکیده: (5025 مشاهده)
در اقتصاد بحران زده و بازار رقابتی امروز افزایش فروش بزرگترین چالش دستاندرکاران فعال در زمینه کسب و کار میباشد. در این تحقیق کوشیده شده است با مطالعه جامع ادبیات موجود در زمینه ترفیعهای قیمتی پیشنهادهایی کاربردی جهت استفاده هر چه بهتر از قیمتهای مرجع برای افزایش فروش ارائه گردد. نتایج مطالعات انجام شده نشان میدهد که با تعیین مناسب قیمت مرجع بیرونی در ترفیعهای قیمتی میتوان تمایل مصرف کنندگان برای خرید را افزایش داد.
دریافت متن کامل
نوع مطالعه:
كاربردي |
موضوع مقاله:
مديريت بازاريابي و فروش دریافت: 1392/5/13 | پذیرش: 1393/6/17 | انتشار: 1393/6/17