امروزه، بازاریابی و ارتباطات بازار از جمله دغدغههای
اساسی سازمانها محسوب میشود. یکی از دلایل اهمیت
ارتباطات بازار، تأثیرگذاری مستقیم و غیرمستقیم آن بر میزان
فروش سازمان است که سود سازمان را در کوتا همدت و
بلندمدت تحت تأثیر قرار میدهد. این اهمیت در شرکتهای
هلدینگ به دلیل پیچیدگدیهای مدیریتی و ارتباطی آ نها دوچندان میشود. "تبلیغات"
یکی از روشهای رایج برای بهبود و توسعه ارتباطات بازاریابی به شمار میرود که در بازارهای صنعتی و
مصرفی کاربرد وسیعی دارد. هدف این مقاله مطالعه و تبیین کارکردهای تبلیغات در ارتباطات بازار و فرایند تبلیغات اثربخش در شرکتهای B2B با تاکید بر ساختارهای هلدینگ است. ...
دریافت متن کامل
نوع مطالعه:
كاربردي |
موضوع مقاله:
مديريت بازاريابي و فروش دریافت: 1393/3/25 | پذیرش: 1393/3/25 | انتشار: 1393/3/25