دوره 25، شماره 266 - ( 7-1393 )                   جلد 25 شماره 266 صفحات 53-51 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

نعمتی شهاب علی. کسب و کار: کشف ارزش های مشتری: راهکاری برای خلق کسب و کاری پایدار. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1393; 25 (266) :51-53

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2253-fa.html


چکیده:   (2960 مشاهده)
هر ایده کسب و کاری برای زنده ماندن نیازمند خلق ارزش برای مشتری و کسب درآمد از راه فروش این ارزش به مشتری است. بهترین ایده کسب و کار دنیا بدون مشتری معنایی ندارد و بدترین ایده هم اگر مشتری داشته باشد می تواند در بازار موفق باشد
متن کامل [PDF 147 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1393/8/25 | پذیرش: 1393/8/25 | انتشار: 1393/8/25

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb