چکیده: (2179 مشاهده)
"آب حیات" کسب و کارها درآمد آ نهاست. بدیهی است که کسب درآمد و سودآوری تنها یک جنبه از جنبه های
متعدد کسب و کار است و در واقع، این "خلق ارزش" برای مشتریان، سهامداران و ذ ینفعان است که کس بوکار را
معنادار م یسازد.
در دوران رکود اقتصادی چند سال اخیر، بسیاری از کس بوکارها در کسب درآمد دچار مشکلات مختلفی شده اند.
مشکل اصلی اغلب کس بوکارها در این دوران رکود، کاهش تقاضای مؤثر از جانب مشتریان است، زیرا مشتریان
پول کافی برای خرید در اختیار ندارند و حتی اگر پولی هم داشته باشند، اولوی تهای بسیار مهمی چون مسکن،
خورد و خوراک و سلامتی پیش رویشان است که هزینه های آ نها در سالهای اخیر افزایش سرسام آوری داشته اند.
نوع مطالعه:
كاربردي |
موضوع مقاله:
عمومی دریافت: 1393/9/24 | پذیرش: 1393/9/24 | انتشار: 1393/9/24