دوره 25، شماره 267 - ( 8-1393 )                   جلد 25 شماره 267 صفحات 41-40 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

نعمتی شهاب علی. کسب و کار: راهبرد خدمات ارزش افزوده ابزاری برای خلق مزیت رقابتی در دوران رکود. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر 1393; 25 (267) :41-40

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2299-fa.html


چکیده:   (2066 مشاهده)
"آب حیات" کسب و کارها درآمد آ نهاست. بدیهی است که کسب درآمد و سودآوری تنها یک جنبه از جنبه های متعدد کسب و کار است و در واقع، این "خلق ارزش" برای مشتریان، سهامداران و ذ ینفعان است که کس بوکار را معنادار م یسازد. در دوران رکود اقتصادی چند سال اخیر، بسیاری از کس بوکارها در کسب درآمد دچار مشکلات مختلفی شده اند. مشکل اصلی اغلب کس بوکارها در این دوران رکود، کاهش تقاضای مؤثر از جانب مشتریان است، زیرا مشتریان پول کافی برای خرید در اختیار ندارند و حتی اگر پولی هم داشته باشند، اولوی تهای بسیار مهمی چون مسکن، خورد و خوراک و سلامتی پیش رویشان است که هزینه های آ نها در سالهای اخیر افزایش سرسام آوری داشته اند.
متن کامل [PDF 150 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: عمومی
دریافت: 1393/9/24 | پذیرش: 1393/9/24 | انتشار: 1393/9/24

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb