دوره 25، شماره 268 - ( 9-1393 )                   جلد 25 شماره 268 صفحات 46-45 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

نعمتی شهاب عل. کسب و کار: استراتژی نمرده است. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1393; 25 (268) :45-46

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2368-fa.html


چکیده:   (2436 مشاهده)
استراتژی، تفکر و روش رسیدن به اهداف بلندمدت است. استراتژی به ما می گوید که در پایان مسیر چه چیزی در انتظار ماست و اصلاً مسیری که باید طی کنیم، کدام است؟ استراتژی شبیه یک قطبنماست. شاید هم شبیه یک منشور باشد؛ منشوری که نور نامشخص تابیده شده از دالان پیش روی زندگی و کسب و کار را به نورهای مرئی میشکند. مدیران با کمک گرفتن از استراتژی میتوانند مسیر پیش روی خود و کسب وکارشان را مشخص کنند و سپس، در آن مسیر به سوی دستیابی به چش مانداز و اهداف سازمانیشان پیش بروند.

متن کامل [PDF 149 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: استراتژی و تحول
دریافت: 1393/10/21 | پذیرش: 1393/10/21 | انتشار: 1393/10/21

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb