دوره 25، شماره 268 - ( 9-1393 )                   جلد 25 شماره 268 صفحات 48-47 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

قنبری مژده، قنات آبادی نوید رضا، طهماسبی هامون. مسئولیت اجتماعی: مصرف پایدار، خدمات مشتریان و رسیدگی به شکایت. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1393; 25 (268) :47-48

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2369-fa.html


چکیده:   (2867 مشاهده)
دامنه مسئولیت اجتماعی شرکتها هر روز گسترده تر میشود. بر اساس استاندارد بین المللی ایزو 26000 ، شرکتها موظف اند به مشتریان و مصرف کنندگان با هدف درک تأثیر انتخاب محصولات و خدمات بر رفاه خود و محیط زیست آموزش دهند. همچنین این استاندارد، موازینی را برای پاسخگویی به مشتریان، ضمانت محصولات و رسیدگی به شکایات مصرف کنندگان وضع کرده است. در این شماره، مسئولیت اجتماعی شرکت در سه حوزه مصرف پایدار، خدمات مشتریان و رسیدگی به شکایات آنان، و آموزش و آگاهی، بر اساس استاندارد مذکور، بررسی میشود.
متن کامل [PDF 97 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: پایداری و مسئولیت پذیری اجتماعی
دریافت: 1393/10/21 | پذیرش: 1393/10/21 | انتشار: 1393/10/21

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb