قنبری مژده، قنات آبادی نوید رضا، طهماسبی هامون. مسئولیت اجتماعی: مصرف پایدار، خدمات مشتریان و رسیدگی به شکایت. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1393; 25 (268) :47-48
URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2369-fa.html
چکیده: (2867 مشاهده)
دامنه مسئولیت اجتماعی شرکتها هر روز گسترده تر میشود. بر اساس استاندارد بین المللی ایزو
26000 ، شرکتها موظف اند به مشتریان و مصرف کنندگان با هدف درک تأثیر انتخاب محصولات و خدمات
بر رفاه خود و محیط زیست آموزش دهند. همچنین این استاندارد، موازینی را برای پاسخگویی به مشتریان،
ضمانت محصولات و رسیدگی به شکایات مصرف کنندگان وضع کرده است. در این شماره، مسئولیت
اجتماعی شرکت در سه حوزه مصرف پایدار، خدمات مشتریان و رسیدگی به شکایات آنان، و آموزش و
آگاهی، بر اساس استاندارد مذکور، بررسی میشود.
نوع مطالعه:
كاربردي |
موضوع مقاله:
پایداری و مسئولیت پذیری اجتماعی دریافت: 1393/10/21 | پذیرش: 1393/10/21 | انتشار: 1393/10/21