دوره 25، شماره 270 - ( 11-1393 )                   جلد 25 شماره 270 صفحات 15-14 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

گفتگو: قابلیت سازی بر پایه کارآفرینی سازمانی. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1393; 25 (270) :14-15

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2451-fa.html


چکیده:   (2113 مشاهده)
مفهوم قابلیت های سازمانی برای پر کردن شکاف بین منابع و مزیت های رقابتی سازمان ها ایجاد شده است. بنابراین، هدف از این مفهوم پردازی، نهایتاً کمک به ایجاد و حفظ مزیت های رقابتی سازمان هاست. از سویی دگرگونی های متعدد در محیط عمومی کسب وکار ایجاب می کند که سازمان ها همواره مزیت های رقابتی خود را مورد بازآفرینی قرار دهند و فعالانه به ایجاد مزیت های تازه و نوآورانه بپردازند. این نوسازی و نوآوری محصول کارآفرینی سازمانی است؛ بنابراین "قابلیت کارآفرینی سازمانی" یکی از مهم ترین قابلیت های سازمان به شمار می آید و به نوعی می توان آن را زمینه ساز برای تبدیل سایر قابلیت ها و منابع سازمان به مزیت های رقابتی جدید دانست.
متن کامل [PDF 140 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: عمومی
دریافت: 1393/11/29 | پذیرش: 1393/11/29 | انتشار: 1393/11/29

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb