دوره 25، شماره 271 - ( 12-1393 )                   جلد 25 شماره 271 صفحات 16-15 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

گفتگو: عضو هیئت نمایندگان اتاق اصفهان تشریح کرد: نقش اتاقهای بازرگانی در آموزش حرفه ای. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1393; 25 (271) :15-16

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2564-fa.html


چکیده:   (1969 مشاهده)
اتاق های بازرگانی در کشورهای توسعه یافته، یک مأموریت غیررسمی دارند: متصل کردن دانشگاه و صنعت. آن ها این مأموریت را با ارائه آموزش های مرتبط به صنعت و طراحی مکانیزمهای تسهیل کننده ارتباط بین این دو نهاد ایفا میکنند. در ایران، اتاق های بازرگانی کمتر به حوزه آموزش وارد شده و نتوانسته اند نقشی را که همتایان آن ها در سایر کشورها ایفا کرده اند، بر عهده بگیرند. در گفتگو با مهندس مرتضی بیشه، عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان درباره چرایی ورود اتاق های بازرگانی به حیطه آموزش کارآفرینی و مدیریت و نیز رویکردشان به آموزش پرسیدیم. به نظر او، اتاق های سراسر ک شور نیز باید تحت کی استراتژی ک لان آموزشی ک ه از سوی اتاق ایران تدوین و ابلاغ شود، به حوزه آموزش های تخصصی صنعت و آموزش های حرفه ای مدیریت، متناسب با نیازهای استان خود، وارد شوند. به باور وی، اتاق های بازرگانی میتوانند حلقه مفقوده زنجیره ارتباط دانشگاه و صنعت باشند.
متن کامل [PDF 105 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: عمومی
دریافت: 1394/2/6 | پذیرش: 1394/2/6 | انتشار: 1394/2/6

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb