دوره 26، شماره 274 - ( 4-1394 )                   جلد 26 شماره 274 صفحات 53-52 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

نعمتی شهاب علی. کسب و کار: استراتژی اعتمادسازی مشتری در میدان عمل. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1394; 26 (274) :52-53

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2769-fa.html


چکیده:   (2104 مشاهده)
رقابت، اولین و مهمترین اصل دنیای کسب وکار است. بدون رقابت، دنیای کسب وکار قابل تعریف نیست. رقابت به بهبود کیفیت و کمیّت محصولات و خدمات و کاهش هزینه ها برای مشتری نهایی و بهتر شدن کیفیت زندگی بشری کمک میکند. رقابت در عین حال بسیار ترسناک است. رقیب یعنی کسب وکاری که به دنبال گرفتن جای من در ذهن مشتریان و به دست آوردن سهم بیشتری از بازار است. از آنجا که اندازه بازار معمولاً به طور نسبی ثابت است، سهم بیشتر رقیب، یعنی سهم کمتر کسب وکارمان از بازار و نتیجه این ماجرا هم مشخص است. اما چطور میتوان در رقابت پیروز شد؟
متن کامل [PDF 184 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: عمومی
دریافت: 1394/5/18 | پذیرش: 1394/5/18 | انتشار: 1394/5/18

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb