دوره 26، شماره 275 - ( 5-1394 )                   جلد 26 شماره 275 صفحات 32-27 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

اسماعیل پور حسن، ظریف ثاقب اکبرپور مریم. مبانی و اصول مدل کسب وکار فریمیوم. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1394; 26 (275) :27-32

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2828-fa.html


چکیده:   (2389 مشاهده)
تجارت و روشهای کسب وکار، یکی از مهمترین حوزههایی است که با به کارگیری فناوریهای نوین اطلاعاتی و ارتباطی و اینترنت به سرعت و به شدت تحت تأثیر قرار گرفت. بسیاری از روشهای سنتی کسب درآمد متحول شده است و روشها و ارزشهای جدید فراوانی نیز پا به عرصه وجود گذاشته اند. میزان نفوذ اینترنت به حدی است که نمیتوان زندگی امروز را بدون آن تصور کرد. تجارت نیز مانند دیگر حوزه ها، دستخوش تغییرات زیاد حاصل از این فناوری شده است. با گسترش اینترنت، نیازهای جدید، منابع، محصولات و نگرشها و مدلهای جدید کسب وکار ایجاد شده اند. با ورود اینترنت علاوه بر تغییرات در تمامی جنبه های زندگی، عادات و انتظارات مصرف کنندگان نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است. تکامل اینترنت از طریق ارائه محتوا و خدمات رایگان صورت گرفته است و مصرف کنندگان به این خدمات رایگان عادت کرده اند، همچنین از اینترنت انتظار توزیع خدمات آنلاین رایگان دارند. فراوانی اطلاعات و پیشنهادهای موجود به آنها آموخته است که همیشه خدمات جایگزین در خارج یا در قیمت پایین تر یا کاملاً رایگان موجود هستند.
متن کامل [PDF 218 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: عمومی
دریافت: 1394/6/18 | پذیرش: 1394/6/18 | انتشار: 1394/6/18

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb