دوره 26، شماره 275 - ( 5-1394 )                   جلد 26 شماره 275 صفحات 55-50 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

جمشیدی حمزه، حسینی مجتبی. چگونه به شرکت کنندگان در مراکز ارزیابی بازخورد توسعه ای بدهیم؟. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1394; 26 (275) :50-55

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2832-fa.html


چکیده:   (2111 مشاهده)
در ادبیات مرتبط با حوزه مدیریت سرمایه های انسانی، از کانون های ارزیابی و توسعه به عنوان یک الگوی جامع در انتخاب، ارتقا و توسعه کارکنان یاد م یشود که برای موفقیت در آن می بایست عوامل متعدد از جمله پیش نیازها و بسترهای مورد نیاز اجرای کانون، مدل شایستگی ها، تکنیک ها و ابزارهای سنجش، ارزیاب ها، ارزیاب یشوندگان، برنامه های توسعه ای و ... مورد توجه قرار گیرد، اما یکی از مه مترین عوامل مؤثر بر موفقیت این کانون ها به ویژه کانون های ارزیابی با هدف توسعه قابلیت های کارکنان، عامل ارائه بازخورد به شرکت کنندگان است که می بایست مورد پذیرش شرکت کنندگان قرار گیرد. در این مقاله، به چهار سؤال مطرح شده در این زمینه پاسخ داده میشود.
متن کامل [PDF 209 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: عمومی
دریافت: 1394/6/18 | پذیرش: 1394/6/18 | انتشار: 1394/6/18

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb