دوره 26، شماره 277 - ( 7-1394 )                   جلد 26 شماره 277 صفحات 55-53 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

نعمتی شهاب علی. کسب و کار: معرفی یک استراتژی موفق کشف بازار هدف گوشه ای. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1394; 26 (277) :53-55

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2910-fa.html


چکیده:   (2112 مشاهده)
برای هر کسب وکاری بالاخره زمانی می رسد که باید با بازار و مشتری واقعی در تعامل قرار گیرد تا بتواند با فروش محصول/ خدمت خود به کسب درآمد بپردازد. اما آیا هر محصول/ خدمتی برای همه انسانهای روی کره زمین دارای مطلوبیت است و میتوان آن را به آ نها فروخت؟
متن کامل [PDF 165 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1394/8/13 | پذیرش: 1394/8/13 | انتشار: 1394/8/13

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb