دوره 26، شماره 278 - ( 8-1394 )                   جلد 26 شماره 278 صفحات 59-58 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

نعمتی شهاب علی. کسب و کار: طراحی و اجرای یک فلسفه مدیریتی اثربخش. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1394; 26 (278) :58-59

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2933-fa.html


چکیده:   (2501 مشاهده)
دنیای کسب وکار، دنیایی بزرگ، پیچیده و متنوع است. در دنیای فرارقابتی، سریع و پرریس کامروزی، نقش مدیران کسب وکارها بیش از هر زمانی در موفقیت سازمان کلیدی شده است. سازمانهای امروزی برای بقا در بازار، چاره ای ندارند جز آنکه پابه پای روندهای بازار پیش بروند و این امر، تنها با در پیش گرفتن جهت گیری درست و از آن مهمتر، چرخش ) Pivot ( به موقع در مدل کسب وکار، محصول و حتی شیوه های مدیریتی سازمان به دست می آید؛ اما چگونه مدیران میتوانند چنین شایستگیهایی را به موقع تشخیص دهند و آنها را در سازمان خود پدید آورند؟
متن کامل [PDF 111 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مدیریت منابع انساني
دریافت: 1394/8/25 | پذیرش: 1394/8/25 | انتشار: 1394/8/25

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb