دنیای امروز کسب وکار دنیایی متلاطم، پرتغییر و نامطمئن است که امروزش امتداد دیروز آن نیست و فردایش نیز، بیشک
امتداد امروز آن نخواهد بود. در چنین فضایی، سازمانها با انواع ریسکهای داخلی و خارجی مواجه اند که همه تصمیمات و
استراتژیهای آنها را تحت تأثیر قرار میدهد. سالهاست که شرکتهای پیشرو جهان مدیریت ریسک را به عنوان ابزاری
اثربخش برای پیش بینی و جلوگیری یا مقابله با ریسک برگزیده اند و اکنون به حدی از بلوغ رسیده اند که ریسکهای درونی و
محیطی را نه به عنوان یک تهدید، بلکه به عنوان فرصتی میبینند که میتوان از آن برای ایجاد یا بهبود مزیت رقابتی استفاده
کرد
بازنشر اطلاعات | |
![]() |
این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است. |