دوره 26، شماره 279 - ( 9-1394 )                   جلد 26 شماره 279 صفحات 36-33 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

ادیب پیام. کسب وکار و جامعه در دهه های آتی (وال مارت و مسئولیت اجتماعی). ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1394; 26 (279) :33-36

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2978-fa.html


چکیده:   (2301 مشاهده)

در بلند مدت، منافع شرکتها و جوامع همگرایی خواهند داشت. داگ
مک‌میلون، مدیرعامل و کتلین مکلالین، معاون ارشد ریاست در حوزه
پایداری فروشگاههای زنجیره ای وال مارت عقیده دارند فرصتی در اختیار
شرکتها قرار گرفته است که میتوانند با استفاده از آن، از مقیاس و
تخصص خود برای بازآفرینی ساختارهای جهانی و کاستن از آثار و تبعات
مشکلات پیچیده بهره ببرند.

متن کامل [PDF 275 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: پایداری و مسئولیت پذیری اجتماعی
دریافت: 1394/9/30 | پذیرش: 1394/9/30 | انتشار: 1394/9/30

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb