دوره 26، شماره 279 - ( 9-1394 )                   جلد 26 شماره 279 صفحات 50-49 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

نعمتی شهاب علی. خلق برند پایدار برای کسب وکارهای کوچک. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1394; 26 (279) :49-50

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2982-fa.html


چکیده:   (2137 مشاهده)

برند » یکی از مفاهیم جذاب دنیای امروز کسب وکار و به صورت
ویژه حوزه بازاریابی است. برندها نمادهای کسب وکارهای موفق در هر
صنعتی هستند.

متن کامل [PDF 84 kb]   (2 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1394/9/30 | پذیرش: 1394/9/30 | انتشار: 1394/9/30

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb