:: دوره 26، شماره 281 - ( 11-1394 ) ::
جلد 26 شماره 281 صفحات 60-62 برگشت به فهرست نسخه ها
گزارش: درخانه مدیران سازمان مدیریت صنعتی تشریح شد جایگاه و ارزش برند شخصی
چکیده:   (791 مشاهده)

اهمیت برند شخصی و نقش و ارزش آن در تأثیر بر ذهن مخاطبان از سه منظر قابل توجه
است:
نخست، آن تصور و برداشت واقعی است که اعتباری که برای نقش ها، شاخص ها و روش هایی
که برای برند سازی کسب می کنید، توسط دیگران رخ دهد. در این میان، شما ابعاد برند خود را
تعیین و یا در نهایت درباره اش تصمیم م یگیرید اما نکته مه متر در میزان و نوع عملکرد شما به عنوان یک برند
است، به این معنا که دیگران از شما به کمک برندتان چه درکی پیدا می کنند و در نهایت این عملکرد شماست که
بر اساس آن، پیروزی یا شکست را تجربه خواهید کرد. دوم، نوع حسی است که دیگران نسبت به برند شما به
دست می آورند و اینکه بر مبنای این حس چقدر به شما م یتوانند مطمئن باشند و به برند شما اعتماد کنند. سومین
منظر در ساخت یک برند موفق، نوع ارتباطی است که با مخاطبان خود برقرار می کنید و اساس این ارتباط بر مبنای
توانمندی و قدرت انجام کارهایی است که در برند خود به آن ها اشاره کرده اید.
اما اینکه شما چگونه صاحب یک برند موفق شوید، ریشه در این واقعیت دارد که علاوه بر اینکه می بایست
خدماتی با کیفیت ارائه کنید، لازم است تا ضمن برقراری یک ارتباط منسجم با مخاطبان، بتوانید به خلق ارزش های
برتر نسبت به سایر رقبا بپردازید و تفاوت ها و تمایزهای خود را با آن ها به اثبات برسانید که دستیابی به چنین
توفیقی، تنها از طریق اجرای مدیریتی قوی ممکن است که توسط آن م یتوانید نقاط تمایز خود را در معرض دید
مخاطبان خود قرار دهید یا این تمایز را به آن ها القا کنید. این نکته را باید در نظر داشته باشید که تمایز، شا هکلید
یک برند موفق است؛ تمایزی که بتوانید ارزش های آن را برای مخاطبان خود به اثبات رسانده و تداعی های مثبت
نسبت به آن را به بخشی از تداعیات ذهنی آنان تبدیل کنید.
به همین منظور، موضوع ساخت برند شخصی ) Personal Branding ( و جایگاه و ارزش آن در ذهن
مخاطبان، عنوان نشست تخصصی دی ماه خانه مدیران سازمان مدیریت صنعتی بود که در جمع اعضای خانه
مدیران و کارشناسان این سازمان، مدیران اجرایی سازمان ها، مدیران و کارشناسان سازمان گسترش و نوسازی
صنایع ایران برگزار شد که با سخنرانی آقای دکتر رسول بابایی، دکترای حقوق سیاسی همراه بود.

متن کامل [PDF 108 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: عمومی
دریافت: ۱۳۹۴/۱۲/۲ | پذیرش: ۱۳۹۴/۱۲/۲ | انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA code


XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:


گزارش: درخانه مدیران سازمان مدیریت صنعتی تشریح شد جایگاه و ارزش برند شخصی. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1394; 26 (281) :60-62

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-3103-fa.html



دوره 26، شماره 281 - ( 11-1394 ) برگشت به فهرست نسخه ها