دوره 26، شماره 282 - ( 12-1394 )                   جلد 26 شماره 282 صفحات 32-28 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

ادیب پیام. خلق تجربه ای متفاوت برای مشتری. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1394; 26 (282) :28-32

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-3149-fa.html


چکیده:   (1954 مشاهده)

شرکتهای بزرگ به منظور خلق تجربه ای متمایز برای مشتری، باید مرزها را جلوتر برانند، شیوه تفکر خود را به شیوه ی تفکر دیجیتالی نسل آینده تغییر دهند و در هفت حوزه اصلی رویه های تازه ای در پیش بگیرند.

متن کامل [PDF 353 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1395/1/28 | پذیرش: 1395/1/28 | انتشار: 1395/1/28

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb