"رقابت" کلید واژه اصلی دنیای کسب وکار امروز است. در هر عرصه ای از کس بوکار، همواره یا رقیبی وجود دارد یا به صورت بالقوه، امکان ورود یک رقیب جدید به بازار رقابت وجود دارد. برای پاسخگویی به رقابت، کسب وکارها از ابزارهای مختلفی استفاده میکنند که تحت عنوان کلی "استراتژی" از آ نها یاد میکنیم. طراحی استراتژی برای رقابت، یکی از مهمترین وظایف مدیران ارشد کسب وکارها و شاید تنها وظیفه مهم آ نهاست!
بازنشر اطلاعات | |
![]() |
این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است. |