دوره 26، شماره 283 - ( 2-1395 )                   جلد 26 شماره 283 صفحات 60-59 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

نعمتی شهاب علی. کسب و کار: طراحی استراتژی: نوآوری یا تقلید؟. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1395; 26 (283) :59-60

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-3245-fa.html


چکیده:   (2007 مشاهده)

"رقابت" کلید واژه اصلی دنیای کسب وکار امروز است. در هر عرصه ای از کس بوکار، همواره یا رقیبی وجود دارد یا به صورت بالقوه، امکان ورود یک رقیب جدید به بازار رقابت وجود دارد. برای پاسخگویی به رقابت، کسب وکارها از ابزارهای مختلفی استفاده میکنند که تحت عنوان کلی "استراتژی" از آ نها یاد میکنیم. طراحی استراتژی برای رقابت، یکی از مهمترین وظایف مدیران ارشد کسب وکارها و شاید تنها وظیفه مهم آ نهاست!

متن کامل [PDF 95 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مدیریت تکنولوژی و نوآوری
دریافت: 1395/3/24 | پذیرش: 1395/3/24 | انتشار: 1395/3/24

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb