دوره 27، شماره 285 - ( 4-1395 )                   جلد 27 شماره 285 صفحات 54-53 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

نعمتی شهاب علی. کسب و کار: استراتژی جایگاه سازی اثربخش برای یک کسب وکار کوچک. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1395; 27 (285) :53-54

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-3327-fa.html


چکیده:   (2106 مشاهده)

جایگاهیابی (Positioning) یکی از مباحث ابتدایی علم بازاریابی است. مفهوم جایگاه یابی اصلاً پیچیده نیست: منظور از آن جایگاه "ارزش ادراکی" کس بوکار در ذهن مشتری در مقایسه با سایر کسب وکارهاست؛

متن کامل [PDF 80 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: عمومی
دریافت: 1395/6/1 | پذیرش: 1395/6/1 | انتشار: 1395/6/1

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb