دوره 27، شماره 286 - ( 6-1395 )                   جلد 27 شماره 286 صفحات 29-20 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

استقلال محمود. مدیریت صادرات و گامهای اصلی آن. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1395; 27 (286) :20-29

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-3364-fa.html


چکیده:   (1799 مشاهده)

از آنجا که صادرات مستمر مستلزم وجود یک رویکرد نظام مند علمی است، در این مقاله به ابعاد و گامهای فرایند
مدیریت صادرات پرداخته میشود. مدیریت صادرات را میتوان به فعالیت های برنامه ریزی، تأمین منابع و نظارت بر
فعالیت های صادراتی در راستای گسترش بازارهای برون مرزی و کسب درآمدهای ارزی اطلاق کرد. با توجه به نوع
فعالیت های مورد نظر در صادرات، فرایند مدیریت صادرات را میتوان به چهار گام اصلی طبق شکل شماره ) 1( تقسیم
کرد. در ادامه، هر یک از این گامها تشریح شده است.

متن کامل [PDF 388 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: عمومی
دریافت: 1395/8/1 | پذیرش: 1395/8/1 | انتشار: 1395/8/1

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb