دوره 27، شماره 286 - ( 6-1395 )                   جلد 27 شماره 286 صفحات 51-46 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

باباخانی سعید، دهقانان حامد. رفتار شبکه ای و شبکه سازی حرفه ای. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1395; 27 (286) :46-51

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-3368-fa.html


چکیده:   (2195 مشاهده)

رفتار شبکه ای به عنوان مفهومی جدید در ادبیات رفتار فردی و سازمانی، مورد بررسی برخی از محققان قرار گرفته و رابطه این
نوع از استراتژی رفتاری در میان کارکنان و نمایندگان فروش با دیگر ابعاد رفتار سازمانی (همچون تعهد سازمانی، رضایت
شغلی و ...) مورد ارزیابی قرار گرفته است. شاید بیان این مورد که شبکه سازی در کس ب وکار همه چیز است کمی اغراق باشد، اما
مطمئنا اغراق بزرگی نخواهد بود. افرادی که ما با آ نها زمانمان را سپری میکنیم، فرصتهای در دسترس ما در فضای کسب وکار را رقم میزنند.

متن کامل [PDF 218 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: پایداری و مسئولیت پذیری اجتماعی
دریافت: 1395/8/1 | پذیرش: 1395/8/1 | انتشار: 1395/8/1

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb