رفتار شبکه ای به عنوان مفهومی جدید در ادبیات رفتار فردی و سازمانی، مورد بررسی برخی از محققان قرار گرفته و رابطه این
نوع از استراتژی رفتاری در میان کارکنان و نمایندگان فروش با دیگر ابعاد رفتار سازمانی (همچون تعهد سازمانی، رضایت
شغلی و ...) مورد ارزیابی قرار گرفته است. شاید بیان این مورد که شبکه سازی در کس ب وکار همه چیز است کمی اغراق باشد، اما
مطمئنا اغراق بزرگی نخواهد بود. افرادی که ما با آ نها زمانمان را سپری میکنیم، فرصتهای در دسترس ما در فضای کسب وکار را رقم میزنند.
بازنشر اطلاعات | |
![]() |
این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است. |