دوره 27، شماره 288 - ( 8-1395 )                   جلد 27 شماره 288 صفحات 41-38 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

دویستی سمیه. تأثیر انگیختگی عاطفی بر نگرش مشتریان به وبسایت فروش اینترنتی. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1395; 27 (288) :38-41

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-3442-fa.html


چکیده:   (2904 مشاهده)

عوامل بسیاری بر نگرش مشتریان نسبت به وبسایت درفروشگاه اینترنتی تأثیرگذار است که یکی از این عوامل انگیختگی عاطفی است. این اتفاق مجموعه ای است شامل دخالت دستگاه فعال کننده مشبک در ساقه مغز، سامانه عصبی خودگردان و غدد درو نریز که منجر به افزایش ضربان قلب و فشار خون و وضعیت هوشیاری حسی، تحرک و آمادگی برای پاسخ میشود. انگیزش دادن به یک فرد، در واقع، برانگیختن یا فعال ساختن آن فرد به گون های است که او را برای تکلیف آماده کند. به هر حال، هسته مرکزی زیربنای ابعاد مختلف انگیختگی، مفهوم سودمندی است. بنابراین مشتریان باید طوری برانگیخته شوندکه بدانند ماندن در سایت برای آن ها سودمند است و نگرشی مثبت نسبت به وب سایت پیدا کنندو آن را ترک نکنند.

     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1395/11/10 | پذیرش: 1395/11/10 | انتشار: 1395/11/10

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb