دوره 27، شماره 288 - ( 8-1395 )                   جلد 27 شماره 288 صفحات 63-62 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

نعمتی شهاب علی. کسب و کار: بایدها و نبایدهای برقراری اولین ارتباط حرفه ای با مشتری. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1395; 27 (288) :62-63

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-3448-fa.html


چکیده:   (2889 مشاهده)

یکی از مهمترین مهارتهای مدیریتی در دنیای امروز، مهارت ارتباطات بین فردی است. شما در هر شغلی که مشغول به کار باشید، نیاز به این مهارت دارید؛ اما به عنوان مدیر یک کسب وکار کوچک این مهارت برای شما تبدیل به یک مهارت حیاتی و کلیدی میشود. فراموش نکنید که همواره لازم است با مشتریان، شرکت های همکار، تأمین کنندگان و حتی رقبای خود در تعامل و ارتباط باشید. آشنایی با اصول ارتباطات اثربخش علاوه بر ساختن یک برند شخصی جذاب برای شما در بلندمدت تبدیل به یک مزیت رقابتی جدی برای کسب وکار شما نیز م یشود؛ زیرا مردم دوست دارند با افرادی که اصول رفتاری حرف های را به خوبی آموخته اند و رعایت می کنند در ارتباط باشند و همین ارتباطات در زمان مناسب، تبدیل به بزرگ ترین فرصت های کسب وکار برای شما خواهند شد!

     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: عمومی
دریافت: 1395/11/10 | پذیرش: 1395/11/10 | انتشار: 1395/11/10

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb