دوره 27، شماره 291 - ( مربوط به بهمن و اسفند 95 1395 )                   جلد 27 شماره 291 صفحات 13-9 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

گفتگو: معاون فنی دفتر نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت: تعالی باید مطالبه عمومی مردم باشد. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1395; 27 (291) :9-13

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-3515-fa.html


چکیده:   (2401 مشاهده)

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را از حیث حساسیت مأموریت و تعدد ذی نفعان، می توان یکی از مهم ترین سازمان های حاکمیتی کشور دانست. از این رو، موضوع تعالی در چنین مجموعه ای اهمیتی مضاعف می یابد، زیرا محصول این تعالی، به طور مستقیم یا غیرمستقیم، در زندگی همه ایرانیان تأثیر خواهد گذاشت. یکی از برنامه های تعالی در این وزارتخانه، طرح اعتباربخشی بیمارستان های کشور است که نخستین دوره آن از سال 1390 آغاز شد و اکنون در دوره سوم، با انجام اصلاحاتی در اجزای سه گانه اعتباربخش، به مسیر خود ادامه می دهد. «نادر عسگری »، معاون فنی دفتر نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و رئیس اداره اعتباربخشی این وزارتخانه، در گفت وگو با تدبیر، از اهمیت اعتباربخشی به عنوان یک حرکت متعالی در وزارت بهداشت می گوید و اینکه این طرح چه تاریخچه ای داشته، اکنون چگونه در حال اجراست و چه افقی برای آن متصور است

     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: عمومی
دریافت: 1396/1/27 | پذیرش: 1396/1/27 | انتشار: 1396/1/27

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb