دوره 28، شماره 295 و تير-مرداد - ( 5-1396 )                   جلد 28 شماره 295 و تير-مرداد صفحات 32-28 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

انگورج مهدی. نقش‌های نوین روابط عمومی در سازمان‌های توسعه‌یافته. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1396; 28 (295) :28-32

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-3640-fa.html


چکیده:   (2134 مشاهده)
روابط عمومی، مرکز ارتباطی و اطلاعاتی سازمان و یکی از مبانی توسعه سازمانی است. سازمان به‌عنوان سیستمی اجتماعی از طریق روابط عمومی به جامعه، رسانه‌ها، مدیران و راهبران دیگر سازمان‌ها و نهادها معرفی می‌شود؛ بازخوردها را تجزیه و تحلیل می‌کند؛ کامیابی‌ها و ناکامی‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد و ممکن است در عرصه‌های رقابت، صحنه‌های بین‌المللی را تجربه کند.
توجه به جایگاه روابط عمومی، التفات به حجم وسیعی از مخاطبان و اهمیت قائل شدن به پاسخگویی و باور به کار گروهی و مشارکتی است که با نگرش سازمان‌یافته تطابق دارد. این مقاله در پی آن است تا با بیانی ساده به بیان نقش‌های نوین روابط عمومی در سازمان‌های امروز و عوامل مؤثر بر توسعه و بهبود جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها بپردازد.
متن کامل [PDF 175 kb]   (18 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مدیریت اطلاعات
دریافت: 1396/6/20 | پذیرش: 1396/6/20 | انتشار: 1396/6/20

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb