دوره 28، شماره 302 - ( 2-1397 )                   جلد 28 شماره 302 صفحات 6-6 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

بازگشت اعتماد مردمی به کالای ایرانی. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1397; 28 (302) :6-6

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-3820-fa.html


چکیده:   (1334 مشاهده)
رشد و رونق اقتصادی تابع متغیرهای بسیاری است که شاید بتوان مهم‌ترین آن‌ها را میزان حمایت مردم یک کشور از تولیدات کشور خودشان و ترجیح این تولیدات به کالاهای خارجی دانست.
با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان سال "حمایت از کالای ایرانی"، کارشناسان، دانشگاهیان، مدیران و سیاست‌گذاران کلان کشور، هر یک کوشیده‌اند از منظری موضوع حمایت از کالای ایرانی و موانع و مشکلات پیش روی آن را تبیین و تحلیل کنند تا این سیاست کلان و حیاتی تنها در حد شعار باقی نماند و به عمل درآید. آنچه در پی می‌خوانید، سخنرانی دکتر منصور معظمی، رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، در سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت صنعتی با موضوع لزوم حمایت از کالای ایرانی است.
متن کامل [PDF 83 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: سیاست گذاری عمومی
دریافت: 1397/4/9 | پذیرش: 1397/4/9 | انتشار: 1397/4/9

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb