:: دوره 29، شماره 308 - ( 8-1397 ) ::
جلد 29 شماره 308 صفحات 19-21 برگشت به فهرست نسخه ها
صنایع سفر و لجستیک، نقش داده‌ها در رقابت برای جذب مشتری
طناز امیرفریدی
چکیده:   (26 مشاهده)
در این مقاله داده‌های 15 کشور اروپایی برای درک بهتر تکنولوژی درحال ظهور صنعت سفر و نیازهای مشتریان در بخش‌های سفر و لجستیک تحلیل شده است. شرکت‌ها در این فضا، برای پاسخ به تغییرات و بهبود استراتژی‌های دیجیتال‌سازی‌شان چه راهکاری باید در پیش بگیرند؟
 هیچ صنعتی از تغییراتی که دیجیتال‌سازی به ارمغان می‌آورد مصون نیست، با این وجود بعضی از صنایع نسبت به اینگونه فشارها با سرعت بیشتری واکنش نشان می‌دهند. به عنوان نمونه، صنایع سفر و لجستیک دو سر یک طیف هستند. در کشورهای اروپایی به سختی می‌توان کسی را پیدا کرد که برای سفر، بدون استفاده از اینترنت به دنبال رزرو محل اقامت، رزرو پرواز یا جستجوی برنامه زمانی حرکت قطارها باشد. با این حال، تعداد اندکی از کسب‌وکارها به‌طور آنلاین اطلاعات حمل دریایی و هوایی را جستجو می‌کنند. تحقیقات مربوط به این صنعت این نکته را نشان داد که؛ در سال 2017 در مقابل هر 80 جستجوی مرتبط با سفر، فقط یک جستجو مربوط به لجستیک وجود داشته است.
متن کامل [PDF 196 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: سیاست گذاری عمومی
دریافت: ۱۳۹۷/۹/۲۶ | پذیرش: ۱۳۹۷/۹/۲۶ | انتشار: ۱۳۹۷/۹/۲۶
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA code


XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:


امیرفریدی طناز. صنایع سفر و لجستیک، نقش داده‌ها در رقابت برای جذب مشتری . ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1397; 29 (308) :19-21

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-3923-fa.html



دوره 29، شماره 308 - ( 8-1397 ) برگشت به فهرست نسخه ها