دوره 29، شماره 311 - ( 11-1397 )                   جلد 29 شماره 311 صفحات 61-57 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

محمدی زینب، نوراللهی حانیه. عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان فروشگاه زنجیره‌‌ای رفاه با استفاده از مدل کانو. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1397; 29 (311) :57-61

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-3998-fa.html


چکیده:   (1602 مشاهده)
مشتریان همواره در جستجوی عرضه کنندگانی هستند که کالا یا خدمات به مراتب بهتر به آنها ارائه کنند. امروزه یکی از سیاست های اساسی سازمان‌‌ها کشف نیاز‌‌ها و خواسته‌‌های مشتریان و برآورده ساختن آنهاست از این رو شرکت‌‌ها و سازمان‌‌ها نیازمند جلب رضایت و تدوام وفاداری مشتریان هستند که می‌‌توانند با استفاده از تحقیق و پژوهش به آن دست یابند. هدف از این مقاله شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان فروشگاه زنجیره‌‌ای رفاه کرمان است. جهت تحقق هدف فوق از مدل کانو استفاده گردید. در این مدل، پرسشنامه و عوامل موثر توسط اساتید، خبرگان  و کارشناس CRM فروشگاه شناسایی و تعریف شدند. جامعه آماری شامل کلیه مشتریان فروشگاه می باشد که 25 نفر از مشتریان بالای 18 سال به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. برای تعیین پایایی پرسشنامه از آزمون آلفای کرونباخ استفاده گردید که به کمک نرم‌افزار SPSS مقدار آن  0.817  برآورد شد.
متن کامل [PDF 270 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: گزارش مورد | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1397/12/26 | پذیرش: 1397/12/26 | انتشار: 1397/12/26

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb