دوره 29، شماره 311 - ( 11-1397 )                   جلد 29 شماره 311 صفحات 43-40 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

سنجابی سید سعید، مرادی خجسته علیرضا. رویکرد تولید بر مبنای سفارش مشتری (MTO) در تأمین نیاز شبکه خدمات پس از فروش سایپا، صادرات و سایر ‌شرکت‌ها . ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1397; 29 (311) :40-43

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-3999-fa.html


چکیده:   (1468 مشاهده)
انتخاب و تخصیص سفارش قطعات، مواد خام و بدنه خودرو  به تأمین‌کنندگان یکی از موضوعات مهم در مدیریت ریسک زنجیره تأمین است به نحوی که تأمین سفارش و نیازهای مشتریان با کمترین هزینه و ریسک تحقق پذیرد. این مقاله با نگاهی گذرا به مزایا و معایب سیستم‌های تولیدی به کار گرفته شده تاکنون، به لزوم توجه به ایده‌های نو در جهت بهینه‌سازی روش‌های تولید و توزیع می‌پردازد و به طور خاص سیستم تولید ناب با رویکرد تولید بر مبنای دریافت سفارش از مشتری یا سفارش مبنا (Make To Order) و عناصر و ویژگی‌های کلیدی آن را مورد توجه قرار داده و تأمین نیاز سایت‌های تولیدی گروه سایپا، شبکه خدمات پس از فروش (سایپا یدک) و برنامه تولید صادراتی را که بر مبنای تولید سفارش مبنا محقق می‌گردد، تشریح می‌نماید.
متن کامل [PDF 117 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: گزارش مورد | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1397/12/26 | پذیرش: 1397/12/26 | انتشار: 1397/12/26

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb