توان رقابت تجاری، دیگر یک انتخاب نیست، بلکه شرط بقاء و حضور در بازار جهانی است. تحقق اهداف سازمانی و رقابت موفق در محیط، به شدت متغیر تجاری، نیازمند تدوین راهبردهای فناوری در ساخت، تولید، بهرهبرداری و نگهداری مناسب و دقیق است. این مقاله به بحث پیرامون اصول مدیریت راهبردی فناوری و نقش آن در شیوههای نوین مدیریت نگهداری میپردازد، به نکات کلیدی در تدوین راهبرد فناوری اشاره کرده، همچنین بر اهمیت پیوند راهبرد فناوری با راهبرد مدیریت نگهداری تأکید شده است.
نوع مطالعه:
گزارش مورد |
موضوع مقاله:
عمومی دریافت: 1397/12/26 | پذیرش: 1397/12/26 | انتشار: 1397/12/26