دوره 334، شماره 334 - ( 10-1402 )                   جلد 334 شماره 334 صفحات 22-20 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

بررسی نقش قابلیت های سازمانی در ایجاد مزیت رقابتی توسعه محصول جدید. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1402; 334 (334) :20-22

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-4388-fa.html


چکیده:   (50 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
متن کامل [PDF 782 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1403/2/10 | پذیرش: 1402/10/10 | انتشار: 1402/10/10

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb