دوره 22، شماره 236 - ( 10-1390 )                   جلد 22 شماره 236 صفحات 31-25 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

کلانترپور سارا. ارتقای جایگاه استراتژیک برند و ایجاد وفاداری در مشتریان. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1390; 22 (236) :25-31

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-61-fa.html


چکیده:   (6833 مشاهده)
در شماره قبل به موضوعات مهم این مقاله همچون برند تجاری، مفهوم وفاداری به برند تجاری، هویت برند و ابعاد کارکردی برند اشاره شد. ارزش برند تجاری، فرایندهای انتخاب آن، فرایندهای مدیریت برند از موضوعات دیگری است که در بخش پایانی این مقاله می خوانید. در این شماره همچنین به ارزشهای مشتری پسند، فرایند استراتژیک توسعه برند و نیز مدل جامع استراتژیک برند اشاره شده است بی تردید برندسازی باید به عنوان یک فعالیت مستمر در همه حالات در نظر گرفته شود و برای خلق برندهای موفق باید نیازهای برند در اولویت های سازمانی قرار گیرد.
     
نوع مطالعه: كاربردي |
دریافت: 1391/2/19 | انتشار: 1390/10/25

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb