دوره 22، شماره 232 - ( 6-1390 )                   جلد 22 شماره 232 صفحات 33-41 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (5899 مشاهده)
در محیط تجاری امروزی برون سپاری به امری بدیهی و رایج تبدیل شده است. علاوه بر سازمانهای خصوصی، سازمانهای دولتی نیز در این زمینه تلاش چشمگیری به نمایش گذاشته اند. به دلیل انباشت اطلاعاتی در این زمینه، مدیرای که برای اولین بار با فرصتهای برون سپاری مواجه می شوند نمی توانند به راحتی اطلاعاتی مفید و راهگشا در این زمینه بدست آورند. مقاله حاضر با مطالعه هدفمند ادبیات برون سپاری در زمینه مدلها، عوامل موثر در تصمیمات، استراتژیها، مزایا و مشکلات آن، از انباشت اطلاعاتی در این زمینه بهره می گیرد و اطلاعاتی ساختارمند و کاربردی ارائه می کند؛ که می تواند مدیران را در تصمیمات برون سپاری و انتخاب استراتژی مناسب برای فعالیتها و اقدامات مربوط در سازمان یاری کند. بنابراین، متدولوژی تحقیق بر مرور ادبیات مبتنی است که بیشتر آنها اخیرا به رشته تحریر درامده است.
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1391/4/17 | پذیرش: 1392/4/15 | انتشار: 1392/4/15