دوره 25، شماره 262 - ( 3-1393 )                   جلد 25 شماره 262 صفحات 21-13 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

محمدی مصطفی، عبدی مهدی. تبلیغات اثربخش در شرکتهای B2B . ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1393; 25 (262) :21-13

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-1990-fa.html


چکیده:   (3725 مشاهده)
امروزه، بازاریابی و ارتباطات بازار از جمله دغدغه‌های اساسی سازمانها محسوب میشود. یکی از دلایل اهمیت ارتباطات بازار، تأثیرگذاری مستقیم و غیرمستقیم آن بر میزان فروش سازمان است که سود سازمان را در کوتا همدت و بلندمدت تحت تأثیر قرار می‌دهد. این اهمیت در شرکتهای هلدینگ به دلیل پیچیدگدیهای مدیریتی و ارتباطی آ نها دوچندان می‌شود. "تبلیغات" یکی از روشهای رایج برای بهبود و توسعه ارتباطات بازاریابی به شمار میرود که در بازارهای صنعتی و مصرفی کاربرد وسیعی دارد. هدف این مقاله مطالعه و تبیین کارکردهای تبلیغات در ارتباطات بازار و  فرایند تبلیغات اثربخش در شرکتهای B2B با تاکید بر ساختارهای هلدینگ است. ...
دریافت متن کامل
واژه‌های کلیدی: تبلیغات، ارتباطات، بازار، هلدینگ، B2B
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1393/3/25 | پذیرش: 1393/3/25 | انتشار: 1393/3/25

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb